Suport tehnic sistem informatic Easy Medical (momentan toate pozițiile sunt ocupate)

Care vor fi responsabilitățile tale?

• Vei oferi servicii de suport tehnic telefonic și online pentru spitale, clinici sau laboratoare de analize medicale care utilizează sistemul informatic Easy Medical;
• Vei înregistra incidentele/cerințele în CRM-ul intern (aplicație de urmărire a cererilor efectuate de către clienți);
• Vei urmări incidentele apărute de la deschidere până la închidere;
• Vei fi responsabil cu raportarea periodică intern și către client;
• Vei fi încurajat să te integrezi într-o echipa de implementare software; (opțional)
• Vei fi încurajat să participi activ la implementarea sistemului informatic (presupune deplasări în diferite orașe ale țării). (opțional)

Trebuie să…

• Fii perseverent, responsabil, capabil de a lucra în echipă;
• Fii dornic de a învăța lucruri noi. Căutăm oameni cu inițiativă;
• Ai cunoștințe de bază în utilizarea Microsoft Office: Excel, Word;
• Ai cunoștințe de bază în utilizarea browserelor: Internet Explorer, Mozilla, Chrome, Safari;
• Fii familiarizat cu mediul online.

Ce ți-ar putea aduce un avantaj?

• Să ai cunoștințe în utilizarea TeamViewer, LogMeIn sau a altor aplicații de tip remote desktop;
• Să știi cum funcționează unele sisteme de operare;
• Să ai cunoștințe în utilizarea/ configurarea caselor de marcat, a imprimantelor de coduri de bare;
• Să ai cunoștințe în programare web sau C++.

Așteptăm CV-ul tău pe adresa adresa de email office@easymedical.ro

!!! Biroul este în orașul Alexandria.