
Menu
Acest modul este dedicat administrării pacienților și a serviciilor efectuate pentru aceștia. Funcțiile acestuia sunt următoarele:
- Înregistrarea și gestionarea contractelor și anexelor contractuale, în funcție de tipurile acestora;
- Urmărirea produselor/serviciilor aflate pe contracte;
- Configurarea rapoartelor în funcție de cerințele beneficiarului;
- Permite definirea și urmărirea plăților/încasărilor pe un contract;
- Urmărește în detaliu modalitățile de plată în funcție de contractele cu casele de asigurări și clienții;
- Permite găsirea unui pacient după criterii complexe de căutare;
- Înregistrează datele pașaportale complete ale pacientului;
- Înregistrează date medicale generale ale pacientului, cum ar fi grupa de sânge și RH;
- Centralizează totalul încasărilor și al pacienților per medic intern;
- Permite accesul la nomenclatoare.
Totodată, acest modul oferă rapoarte clare și diverse precum:
- Raportul zilnic de încasări pe:
- Medic intern
- Medic trimițător
- Pacient
- Serviciu
- Grupă servicii
- Raport pe situația numărului de pacienți și încasări pe:
- Angajat
- Contract
- Serviciu
- Grupă servicii
- Medic trimițător
- Medic intern
- Lucrător recepție
Aplicația Easy Medical prezintă o interfață prietenoasă ce dispune de multiple facilități
- Filtrare după diverse câmpuri
- Sortare după câmpurile importante
- Link-uri către nomenclatoarele referințe
- Navigare rapidă printre date