Acest modul este dedicat administrării pacienților și a serviciilor efectuate pentru aceștia. Funcțiile acestuia sunt următoarele:

  • Înregistrarea și gestionarea contractelor și anexelor contractuale, în funcție de tipurile acestora;
  • Urmărirea produselor/serviciilor aflate pe contracte;
  • Configurarea rapoartelor în funcție de cerințele beneficiarului;
  • Permite definirea și urmărirea plăților/încasărilor pe un contract;
  • Urmărește în detaliu modalitățile de plată în funcție de contractele cu casele de asigurări și clienții;
  • Permite găsirea unui pacient după criterii complexe de căutare;
  • Înregistrează datele pașaportale complete ale pacientului;
  • Înregistrează date medicale generale ale pacientului, cum ar fi grupa de sânge și RH;
  • Centralizează totalul încasărilor și al pacienților per medic intern;
  • Permite accesul la nomenclatoare.

Totodată, acest modul oferă rapoarte clare și diverse precum:

  • Raportul zilnic de încasări pe:
  • Medic intern
  • Medic trimițător
  • Pacient
  • Serviciu
  • Grupă servicii
  • Raport pe situația numărului de pacienți și încasări pe:
  • Angajat
  • Contract
  • Serviciu
  • Grupă servicii
  • Medic trimițător
  • Medic intern
  • Lucrător recepție

Aplicația Easy Medical prezintă o interfață prietenoasă ce dispune de multiple facilități

  • Filtrare după diverse câmpuri
  • Sortare după câmpurile importante
  • Link-uri către nomenclatoarele referințe
  • Navigare rapidă printre date