Acest modul este dedicat gestionării și procesării analizelor și informațiilor de laborator. 

Care sunt funcțiile modulului?

  • Integrarea cererilor de analize de laborator în funcție de pacienții din recepție;
  • Căutarea avansată a cererilor analizelor de laborator după cod laborator, cod bare, cod bon, nume pacient, cabinet, punct de recoltare, medic procesator, tipariță (da/nu), interval perioadă și stare probă;
  • Vizualizarea rezultatelor specifice și patologice;
  • Procesarea întregului volum de cereri efectuate;
  • Distincție între rezultatele procesate automat și manual;
  • Gestiunea costurilor materiale pentru fiecare analiză de laborator;
  • Protejarea modificării informațiilor de către persoane neautorizate (sistem avansat de drepturi);
  • Posibilitatea scanării probelor în vederea arhivării. Se pot defini tipuri de scanare, număr maxim de unități de stocare și număr maxim de poziții pe fiecare unitate în parte;
  • Liste de lucru organizate pe pacienți, investigații, aparate și analize invalidate;
  • Liste de lucru specifice: listă de lucru bacteriologie grupată pe pacient;
  • Pagină de introducere și validare a rezultatelor în mod succesiv;
  • Opțiune de tipărire generală a buletinelor. Se poate selecta perioada, contractul, punctul de recoltare, medicul trimițător;