
Menu
Acest modul este dedicat gestionării și procesării analizelor și informațiilor de laborator.
Care sunt funcțiile modulului?
- Integrarea cererilor de analize de laborator în funcție de pacienții din recepție;
- Căutarea avansată a cererilor analizelor de laborator după cod laborator, cod bare, cod bon, nume pacient, cabinet, punct de recoltare, medic procesator, tipariță (da/nu), interval perioadă și stare probă;
- Vizualizarea rezultatelor specifice și patologice;
- Procesarea întregului volum de cereri efectuate;
- Distincție între rezultatele procesate automat și manual;
- Gestiunea costurilor materiale pentru fiecare analiză de laborator;
- Protejarea modificării informațiilor de către persoane neautorizate (sistem avansat de drepturi);
- Posibilitatea scanării probelor în vederea arhivării. Se pot defini tipuri de scanare, număr maxim de unități de stocare și număr maxim de poziții pe fiecare unitate în parte;
- Liste de lucru organizate pe pacienți, investigații, aparate și analize invalidate;
- Liste de lucru specifice: listă de lucru bacteriologie grupată pe pacient;
- Pagină de introducere și validare a rezultatelor în mod succesiv;
- Opțiune de tipărire generală a buletinelor. Se poate selecta perioada, contractul, punctul de recoltare, medicul trimițător;